Friday, April 2, 2010

antara sahabat dan kekasih..

Topik ni ku pilih just untuk " sekadar memberi pandangan".. pandangan yang ikhlas dari hati..antara sahabat dan kekasih..aku lebih dekat dengan 'sahabat'..hmm kenapa ye??? Mcm ni..dengan sahabat, ku bebas untuk berkata2...dengan sahabat ku bebas untuk menunjukkan segala aksi ( luar alam ).. kalau kekasih pulak...pastinya kita nak menjaga hatinya, bukan? segalanya perlu teratur..pada kebiasaannyala... dan pandangan ini ku petik dari pandangan kawan2..( x pernah pulak ku buat )
err..tapi macam mana pula dengan sahabat yang tetiba jer bertukar menjadi kekasih..???hmmm...ade yang berjaya...hingga ke jinjang pelamin..dan aku ade kawan yang begitu dan kehidupan mereka bahagia....Insyaallah...bagi yang x menjadi, mcm mana dan bagaimana pula..?
Susah juga sebenarnya..nak bertukar channel ni..( agaknyer laa )..tp tiada yang mustahilkan..cuma..itulah..terdapat risiko yang perlu ditanggung..( ni yang menakutkan aku )..hilang sebahagian sahabat kerana 'dia' telah menjadi kekasih ( ok la tu...) dan hilang semuanya bila perhubungan terputus di tengah jalan..adalah jarang kita melihat bekas kekasih menjadi sahabat seperti dahulu ( sebelum bertukar status )..dan sekira berlaku adalah satu bonus..tp aku? hmm...i will forgive but not to forget..( just pandangan )..so..kepada sahabat2 yang dah bertukar kepada kekasih2...peliharalah ikatan agar terus utuh...selamat maju jaya...

luv GK,
Julihasan~

0 comments: