Monday, September 13, 2010

~Aidilfitri...

Assalamualaikum...hmm..lama juga tak menjenguk blog ni ye..mcm ade kelainan pulak..hmm ape ye...opss..sebelum terlupa, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri buat teman2 yang 'singgah' di blog ini..moga aidilfitri yang di rai memberi sinar baru buat kalian..buat diri saya, ini adalah tahun pertama saya menyambut aidilfitri bersama tunang tersayang, moga jodoh kami berpanjangan hendaknya...
Seperti tahun2 sudah, saya bersama rakan ( form 6) group yang sama akan beraya bersama.. dan agak mudah bagi saya, kebetulan (kebetulan ke??? ngee) tunang pun merangkap kawan jugak kan makanya...kira..memudahkan la proses beraya...ngee..
Bukan senang nak berkumpul dengan rakan2 setelah masing2 ada kerjaya..sebolehnya setiap tahun kami cuba meluangkan masa untuk bersama2..meriah memang meriah...macam2 cerita boleh dikongsi..kalau dilihat semula..x banyak yang berubah..kecuali fizikal...(saya le tu )..yang lain..dari segi perangai..rasanya sama...yang bendul masih lagi ada bendulnya...(sape gaknya ye??)
Apa pun, walau x cukup ahli (mifv), perjumpaan dianggap berjaya..dengan adanya ahli baru..Kolin..Diharapkan pertemuan ini bukanlah yang terakhir kali...moga dapat berjumpa lagi dimasa2 akan datang...sekian..

0 comments: